sâmbătă, 21 februarie 2015

Ce nu se evaluează în școală


Dacă profesorii nu ar fi atât de presați să lucreze pentru evaluările naționale și examene, ar avea mai mult timp să dezvolte la copii curiozitatea, gândirea critică, empatia, creativitatea, motivația, simțul frumosului, pe scurt, cam tot ce le trebuie pentru a trăi o viață împlinită de adult.  

”Am avut profesori incredibili. Și, dacă mă uit la viața mea de azi, lucrurile pe care le prețuiesc cel mai mult la mine – imaginația, dragostea pentru actorie, pasiunea pentru scris, plăcerea de a învăța, curiozitatea – toate acestea au venit din ce m-au învățat părinții și profesorii.
Și niciuna dintre aceste calități pe care le-am menționat, niciuna dintre aceste calități pe care pun mare preț, care mi-au adus atât de multă bucurie, care mi-au adus atât de mult succes pe plan profesional, niciuna dintre aceste calități care m-au făcut ceea ce sunt azi, ei bine, niciuna nu este evaluată prin teste.”( Matt Damond, actor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu