miercuri, 15 aprilie 2015

Premiul LEGO 2015 merge la....

foto credits: Centro Internazionale Loris Malaguzzi)
Astăzi, LEGO Foundation a acordat premiul său anual Carlei Rinaldi, președinta Reggio Children, o persoană remarcabilă, pe care am cunoscut-o și cu care am colaborat într-un proiect de educație timpurie. De la Carla Rinaldi am auzit prima oară de filosofia Reggio și de cele 100 de limbaje ale copilului, despre care am mai scris pe acest blog, întotdeauna cu multă admirație. Mă bucur că valoarea acestui model de educație timpurie este încă o dată recunoscută la nivel mondial și că vocea și reprezentanta sa cea mai de seamă a primit acest premiu prestigios.

La decernarea premiului, Kjeld Kirk Kristiansen, chairman al LEGO Foundation și proprietarul LEGO Group, menționa:

 “We honour Carla not only for her tireless dedication to children’s natural curiosity and growth, but for her contribution to ensuring that the schools in Reggion Emilia with Reggio Children and its innovative approach to education has reached out from Northern Italy and inspires people and organisations around the world.”

Premiul LEGO se acordă începând cu anul 1986 persoanelor și organizațiilor care au contribuit într-un mod remarcabil la îmbunătățirea vieții copiilor.

( mai multe despre acest eveniment: aici)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu