luni, 2 octombrie 2017

Despre educație cu John Hunter

foto credits - Kindertrips
Săptămâna trecută, John Hunter, creatorul Jocului Păcii Mondiale, a vorbit pe teme legate de educație alternativă și învățare experiențială, în cadrul unei conferințe organizate la București de Verita International School. Pentru cei care nu am ajuns la respectiva conferință, un articol de pe Kindertrips ne prezintă o sinteză a principalelor informații legate de educația alternativă și învățarea experiențială pe care John Hunter le-a oferit celor prezenți:

😊 În munca de pedagog, e bine să îți amintești întotdeauna că ești aici pentru a-i servi pe alții și pentru a face viața copiilor mai bună. Trebuie să procedezi cum e mai bine pentru copii, nu pentru tine! Pentru a fi capabil să acționezi astfel, este necesară o bună cunoaștere a elevilor, a nevoilor reale, pasiunilor sau dificultăților pe care le întâmpină. Una dintre ideile cheie, care a revenit în mod recurent în timpul conferinței, a fost aceasta: ”construiește un curriculum în jurul a ceea ce elevii iubesc, astfel încât ei să rămână conectați cu ceea ce iubesc!”.

😊Un bun pedagog face introspecție în permanență, își analizează defectele, nu se supraestimează, caută mereu o cale să crească, să evolueze ca dascăl și să își depășească limitele.
”Mă examinez în permanență, încerc să văd cine sunt cu adevărat, mă uit în special la imperfecțiunile mele, la defectele care poate îl opresc pe un copil din a învăța. Le las spațiu copiilor pentru a descoperi dincolo de învățăturile mele. Noi, oamenii, ne vedem ca fiind buni la tot, în general. Dar eu prefer să fac instrospecție zilnic.”

Continuarea articolului de pe Kindertrips aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu